Purpose: This thesis aims to find out whether there is an effect of halal certification, brand image, product quality and store atmosphere on purchasing decisions at J.CO Donuts & Coffee in Bogor. Methods: This research uses quantitative methods with a descriptive approach. The sampling technique used non-probability sampling by distributing questionnaires to 150 respondents who live …
ABSTRACTThe study aims to find out the impact of promotions, quality of service, price, and store atmosphere on purchasing decisions at Amor Cakes & Bakery of Islamic university students in Bogor. This type of research is explanatory research that explains or proves the relationship between variables through the testing of hypotheses. The sample technique used purpo…
Kota Bandung mempunyai potensi besar dalam pertumbuhan industri kuliner. Hal tersebut terlihat dari banyaknya perusahaan kuliner seperti industri restoran Arab. Tujuan penelitian ini ingin menguji pengaruh store atmosphere yang memiliki empat elemen yakni exterior, general interior, layout dan interior point of interest display terhadap keputusan pembelian. Metode penelitian yang digun…
Tujuan : Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui pengaruh harga dan store atmosphere terhadap keputusan pembelian konsumen di Waroeng Steak & Shake baik secara parsial maupun simultan. Metode : Penelitian ini menggunakan pendekatan kuantitatif. Kuesioner digunakan untuk mengumpulkan data dengan 100 konsumen sebagai responden. Data di analisis dengan menggunakan metode regresi berganda…