Repository Institution TAZKIA

  • Home
  • Information
  • News
  • Help
  • Librarian
  • Member Area
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}

Filter by

  • Publication Year
  • Availability
  • Attachment
  • Collection Type
    See More
  • General Material Designation
    See More
  • Location
    See More
  • Language
Found 11 from your keywords: subject="Influencer"
1 2 Next Last Page
cover
Pengaruh Sosial Media Marketing, Influencer Dan Konten Pada Aplikasi Tiktok T…
Comment Share
Wahyudi, Muhamad Aufa Rafi

"Tujuan: Penelitian ini memiliki tujuan untuk mengetahui pengaruh sosial media marketing, influencer dan konten secara parsial dan simultan terhadap keputusan pembelian produk pembersih kerak mesin di tiktok shop. Metode: Penelitian ini menggunakan pendekatan kuantitatif deskriptif yang mengumpulkan data dengan menyebar kuesioner kepada pengguna tiktok di wilayah JABODETABEK dengan um…

Edition
-
ISBN/ISSN
NIM.19101060
Collation
mbs
Series Title
-
Call Number
REF 658.8342 WAH p
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
Analisi Perilaku Impulsive Buying Pada Aplikasi Tiktok Shop Produk Kosmetik H…
Comment Share
Hisbulloh, Ahmad Fikri

Penelitian ini merupakan penelitian empiris yang bertujuan untuk mengetahui perilaku impulsive buying pada aplikasi TikTok shop produk kosmetik halal pada masyarakat di Jabodetabek. Penelitian ini menggunakan pendekatan kuantitatif dengan mengolah data primer melalui responden langsung dengan menggunakan kuesioner. Pengujian ini menggunakan program SEM dengan regresi linear beranda da…

Edition
-
ISBN/ISSN
NIM,.19103056
Collation
ES
Series Title
-
Call Number
REF 658.8342 HIS a
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
Pengaruh Media Sosial Tiktok Influencer Marketing Dan E-WOM Terhadap Keputusa…
Comment Share
Azidin, Qolbi Muhammad

"Tujuan : Skripsi ini bertujuan untuk mengetahui apakah ada pengaruh media sosial TikTok, influencer marketing serta e-wom terhadap keputusan pembelian produk pada generasi Z di Kota Bogor. Metodologi : Structural Equation Modeling - Partial Least Square (SEMPLS). Hasil : Hasil dalam penelitian ini menunjukan bahwa Variabel Media Sosial TikTok berpengaruh positif dan signifikan terhad…

Edition
-
ISBN/ISSN
NIM19101022
Collation
MBS
Series Title
-
Call Number
REF 658.8342 AZI p
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
Analisis Pengaruh Celebrity Endorse, Beauty Influencer, Harga dan Sertifikat …
Comment Share
Illahi, Vindi Putri Kurnia

Goal: This thesis aims to find out whether there is an influence from celebrity endorsers, beauty influencers, prices and halal certification on millennial consumer buying interest in Make Over Jabodetabek cosmetic products. Methode: This research uses a descriptive qualitative approach. The sampling technique used non-probability sampling and purposive sampling by distributing questio…

Edition
-
ISBN/ISSN
NIM.16101167
Collation
MBS
Series Title
-
Call Number
REF 658.8343 ILL a
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
Pro-Israel Product Boycotts: The Role of Influencers, Religiusity, and Brand …
Comment Share
Rahman,Farhan TaufikSuryomurti,Wiku

Abstract This paper presents an empirical investigation into the factors influencing consumer attitudes and actions regarding boycotts of Israeli products in the Jabodetabek region, focusing on the roles of influencers, religiousity, and brand loyalty. The study, conducted with a sample of 113 participants residing in Jabodetabek, employs purposive sampling to select respondents based on their…

Edition
Vol. 12 No.5 Sepsember 2024
ISBN/ISSN
2460–0717
Collation
MBS
Series Title
pp.1949-1958
Call Number
-
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
Pengaruh Influencer Marketing, Online Customer Review, dan Rating Terhadap Mi…
Comment Share
Surur, MiftakhusRahmadaningsih, Sekar

Seiring dengan berjalannya waktu, terdapat peningkatan belanja online warga Indonesia. Hal ini didukung oleh perkembangan teknologi dan internet. Sebelumnya, warga Indonesia rata-rata berbelanja online sebulan sekali, namun pada tahun 2023 frekuensi warga Indonesia untuk berbelanja online menjadi seminggu sekali. Peningkatan frekuensi belanja tersebut menunjukkan bahwa belanja online semakin di…

Edition
Volume 07, Nomor 03, Mei-Juni 2024
ISBN/ISSN
2620-8814
Collation
-
Series Title
-
Call Number
-
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
The Effect Radio Broadcasting, Nganggung Traditional, Local Influencer and Ed…
Comment Share
Erwinsyah, Riyan

This research was conducted to see the effect of Islamic financial literacy in Central Bangka and to see the level of Islamic financial literacy in Central Bangka from the respondents studied. This type of research is regression research in which the writer analyzes a new theory finding from the respondents using descriptive quantitative methods. Do the media of information conveyed inf…

Edition
-
ISBN/ISSN
NIM.17101212
Collation
MBS
Series Title
-
Call Number
REF 658.15 ERW t
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
Pengaruh Influencer Marketing,Online Customer Review, Dan Brand Image Terhada…
Comment Share
Putri, Wimala Hermitasari

Tujuan: Skripsi ini membahas tentang Pengaruh Influencer Marketing, Online Customer Review, Dan Brand Image Terhadap Keputusan Pembelian ( Studi Kasus pada Scarlett Whitening pada Mahasiswa IAI Tazkia ) Metode: Penelitian ini menggunakan pendekatan kuantitatif dengan metode Regresi Linear Berganda dengan mengambil studi kasus di IAI Tazkia. Data dari penelitian ini diperoleh dari penye…

Edition
-
ISBN/ISSN
NIM.18101132
Collation
MBS
Series Title
-
Call Number
REF 658.8343 PUT p
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
Pengaruh media Sosial Tik Tok, Influencer Marketing Dan Kualitas Pelayanan te…
Comment Share
sanusi, Ikbal

Tujuan: Skripsi ini bertujuan untuk mengetahui apakah ada pengaruh media Sosial Tik Tok, influencer marketing, dan kualitas pelayanan terhadap minat beli produk Scarlett di E-Commerce Shopee. Metode: Pada penelitian ini menggunakan pendekatan kuantitatif deskriptif. Teknik pengumpulan sampel menggunakan purposive sampling dengan menyebar kuesioner kepada 135 konsumen yang pernah menggu…

Edition
-
ISBN/ISSN
NIM.18101124
Collation
MBS
Series Title
-
Call Number
REF 658.8342 SAN p
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
cover
Pengaruh Influencer, Brand Ambassador, Dan Brand Image Terhadap Keputusan Pem…
Comment Share
Duani, Alin

Edition
-
ISBN/ISSN
NIM.17101040
Collation
MBS
Series Title
-
Call Number
REF 658.8343 DUA p

Edition
-
ISBN/ISSN
NIM.17101040
Collation
MBS
Series Title
-
Call Number
REF 658.8343 DUA p
Availability1
Add to basket
MARC DownloadCite
1 2 Next Last Page
Repository Institution TAZKIA
  • Information
  • Services
  • Librarian
  • Member Area

About Us

As a complete Library Management System, SLiMS (Senayan Library Management System) has many features that will help libraries and librarians to do their job easily and quickly. Follow this link to show some features provided by SLiMS.

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject

Keep SLiMS Alive Want to Contribute?

© 2025 — Senayan Developer Community

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search
Where do you want to share?