Repository Institution TAZKIA

  • Home
  • Information
  • News
  • Help
  • Librarian
  • Member Area
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}
Image of Faktor Faktor Yang Mempengaruhi Keputusan Pembelian Produk Skincare The Originote
Bookmark Share

Electronic Resource

Faktor Faktor Yang Mempengaruhi Keputusan Pembelian Produk Skincare The Originote

Andriani, Ari Meilany Putri - Personal Name;

Tujuan: Skripsi ini bertujuan untuk mengetahui pengaruh Electronic Word of Mouth, Digital Marketing Communication, Kualitas Produk, dan Harga terhadap Keputusan Pembelian produk The Originote di Jabodetabek. Metode: Penelitian ini menggunakan pendekatan kuantitatif dengan studi kasus Masyarakat di Jabodetabek. Teknik pengumpulan data diperoleh dari penyebaran kuesioner melalui google form dan data diolah dengan menggunakan software SPSS. Dengan menggunakan analisis regresi linear berganda. Hasil/Temuan: Penelitian ini menghasilkan temuan yaitu (1) Electronic Word of Mouth berpengaruh positif dan signifikan terhadap keputusan pembelian produk The Originote di Jabodetabek. (2) Digital Marketing Communication berpengaruh positif dan signifikan terhadap keputusan pembelian produk The Originote di Jabodetabek. (3) Kualitas Produk berpengaruh positif dan signifikan terhadap keputusan pembelian produk The Originote di Jabodetabek. (4) Harga berpengaruh positif dan signifikan terhadap keputusan pembelian produk The Originote di Jabodetabek. Sehingga, dapat diambil kesimpulan bahwa keempat variabel tersebut memiliki pengaruh positif dan signifikan


Availability
#
Local Content REF 658.8342 AND f
201010122
Available
Detail Information
Series Title
-
Call Number
REF 658.8342 AND f
Publisher
Bogor : IAI Tazkia., 2024
Collation
-
Language
Indonesia
ISBN/ISSN
NIM.20101.0122
Classification
658.8342
Content Type
-
Media Type
-
Carrier Type
-
Edition
-
Subject(s)
Harga
electronic word of mouth
Kualitas Produk
Digital Marketing Communication
Keputusan Pembelia
Specific Detail Info
-
Statement of Responsibility
Ari Meilany Putri Andriani
Other version/related

No other version available

File Attachment
  • 2010101022 _Cover-Persetujuan Pembimbing
  • 2010101022 _Abstrak
  • 2010101022 _Lembar Persetujuan Publikasi
  • 2010101022 _Transliterasi-Pengantar
  • 2010101022 _Daftar isi-Daftar lampiran
  • 2010101022 _Pendahuluan
  • 2010101022 _Landasan Teori
  • 2010101022 _Metode Penelitian
  • 2010101022 _Hasil dan Pembahasan
  • 2010101022 _Penutup
  • 2010101022 _Daftar Pustaka
Comments

You must be logged in to post a comment

Repository Institution TAZKIA
  • Information
  • Services
  • Librarian
  • Member Area

About Us

As a complete Library Management System, SLiMS (Senayan Library Management System) has many features that will help libraries and librarians to do their job easily and quickly. Follow this link to show some features provided by SLiMS.

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject

Keep SLiMS Alive Want to Contribute?

© 2025 — Senayan Developer Community

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search
Where do you want to share?