Repository Institution TAZKIA

  • Home
  • Information
  • News
  • Help
  • Librarian
  • Member Area
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}
Image of Analisis pengukuran kinerja lembaga pendidikan menggunakan Balanced Scorecard : studikasus pada dua sekolah menengah atas dengan Akreditasi Berbeda
Bookmark Share

Electronic Resource

Analisis pengukuran kinerja lembaga pendidikan menggunakan Balanced Scorecard : studikasus pada dua sekolah menengah atas dengan Akreditasi Berbeda

Ashshafa, Haniyyah - Personal Name;

Penelitian ini bertujuan untuk menganalisis pengukuran kinerja lembaga
pendidikan dengan menggunakan metode balanced scorecard, dalam hal ini yang
menjadi sampel adalah SMA Negeri 22 dan SMA Al-Hikmah Jakarta yang
memiliki akreditasi berbeda serta hubungan antara level akreditasi dengan kinerja
lembaga pendidikan berbasis balanced scorecard. Penelitian menunjukkan
terdapat pengaruh antara level akreditasi dengan kinerja balanced scorecard,
dimana SMA Negeri 22 yang terakreditasi A menghasilkan kinerja balanced
scorecard yang lebih baik dari SMA Al-Hikmah yang terakreditasi B. Penelitian
ini diharapkan dapat menjadi bahan pertimbangan bagi sekolah sebagai bahan
evaluasi untuk peningkatan kinerja sekolah.


Availability
#
Local Content Ref 368 ASH a
1216120
Available
Detail Information
Series Title
-
Call Number
Ref 368 ASH a
Publisher
Bogor : IAI Tazkia., 2016
Collation
AI
Language
Indonesia
ISBN/ISSN
NIM.1216120
Classification
368
Content Type
-
Media Type
-
Carrier Type
-
Edition
-
Subject(s)
Performance of educational institutions
Specific Detail Info
-
Statement of Responsibility
Ashshafa, Haniyyah
Other version/related

No other version available

File Attachment
  • 1216.120_Cover-Persetujuan Pembimbing
  • 1216.120_Persetujuan Publikasi
  • 1216.120_Transliterasi dan Kata Pengantar
  • .1216.120_Daftar isi
  • 1216.120_Bab 1
  • 1216.120_Bab 2
  • 1216.120_Bab 3
  • 1216.120_Bab 4
  • 216.120_Bab 5
  • 1216.120_Daftar Pusaka
Comments

You must be logged in to post a comment

Repository Institution TAZKIA
  • Information
  • Services
  • Librarian
  • Member Area

About Us

As a complete Library Management System, SLiMS (Senayan Library Management System) has many features that will help libraries and librarians to do their job easily and quickly. Follow this link to show some features provided by SLiMS.

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject

Keep SLiMS Alive Want to Contribute?

© 2025 — Senayan Developer Community

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search
Where do you want to share?