Repository Institution TAZKIA

  • Home
  • Information
  • News
  • Help
  • Librarian
  • Member Area
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}
Image of Studi Pengaruh Tingkat Kualitas Pelayanan Terhadap Kepuasan Pelanggan PT. PLN (Persero) Area Teluk Naga Tangerang Tahun 2017
Bookmark Share

Electronic Resource

Studi Pengaruh Tingkat Kualitas Pelayanan Terhadap Kepuasan Pelanggan PT. PLN (Persero) Area Teluk Naga Tangerang Tahun 2017

Digdaya, Aflaha Fijar - Personal Name;

Tujuan dari penelitian ini adalah untuk mengetahui pengaruh kepuasan
pelanggan. Dengan studi kasus pada PT. PLN (persero) Teluk Naga. Data yang
digunakan dalam penelitian ini adalah data primer. Sampel dalam penelitian ini
berjumlah 100 responden. Dinalisis menggunakan metode regresi liner berganda
dan menghasilkan persamaan regresi sebagai berikut :
Y = 1,054 + 0,227 X1 + 0.147 X2 + 0,261 X3 + 0,125 X4 + 0,331 X5 -0,100 X6 + e
Y adalah kepuasan pelanggan, X1 adalah Tangible, X2 adalah Reliability, X3
adalah Responsiviness, X4 adalah Assurance, X5 adalah Empaty, X6 adalah Price.
Pengujian hipotesis menggunakan uji t, menunjukan bahwa tiga variabel
independen (Tangjble, Responsiviness, dan Empaty) terbukti berpengaruh positif
dan signifikan terhadap kepuasan pelanggan PT. PLN (persero) Area Teluk Naga
Tangerang. R
2 dari penelitian ini adalah 0,754


Availability
#
Local Content REF 658.8 DIG s
1317021
Available
Detail Information
Series Title
-
Call Number
REF 658.8 DIG s
Publisher
Bogor : STEI TAZKIA., 2017
Collation
BMI
Language
Indonesia
ISBN/ISSN
NIM.1317021
Classification
658.8
Content Type
-
Media Type
-
Carrier Type
-
Edition
-
Subject(s)
Price
Reliability
Assurance
Tangible
Responsivness
Empaty
customer statisfaction
Specific Detail Info
-
Statement of Responsibility
Aflaha Fijar Digdaya
Other version/related

No other version available

File Attachment
  • 1317. 021_Cover-Persetujuan Pembimbing
  • 1317. 021_Abstrak
  • 1317. 021_Persetujuan Publikasi
  • 1317. 021_Transliterasi Dan Kata Pengantar
  • 1317. 021_Daftar Isi
  • 1317. 021_Bab 1
  • 1317. 021_Bab 2
  • 1317. 021_Bab 3
  • 1317. 021_Bab 4
  • 1317. 021_Bab 5
  • 1317. 021_Daftar Pustaka
Comments

You must be logged in to post a comment

Repository Institution TAZKIA
  • Information
  • Services
  • Librarian
  • Member Area

About Us

As a complete Library Management System, SLiMS (Senayan Library Management System) has many features that will help libraries and librarians to do their job easily and quickly. Follow this link to show some features provided by SLiMS.

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject

Keep SLiMS Alive Want to Contribute?

© 2025 — Senayan Developer Community

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search
Where do you want to share?